Corrections

In the Top European Newspapers report (14 November), Campaign stated that the German daily newspaper, Suddeutsche Zeitung, was owned by Gruner & Jahr. The newspaper is actually owned by Suddeutscher Verlag GmbH and has a net paid circulation of 412,402 copies.

In the Top European Newspapers report (14 November), Campaign

stated that the German daily newspaper, Suddeutsche Zeitung, was owned

by Gruner & Jahr. The newspaper is actually owned by Suddeutscher Verlag

GmbH and has a net paid circulation of 412,402 copies.



Also, in last week’s profile of Reed Elsevier, we inadvertently labelled

a photograph of the co-chairman, Herman Bruggink, as Cornelis Brakel.



Topics

Before commenting please read our rules for commenting on articles.

If you see a comment you find offensive, you can flag it as inappropriate. In the top right-hand corner of an individual comment, you will see 'flag as inappropriate'. Clicking this prompts us to review the comment. For further information see our rules for commenting on articles.

comments powered by Disqus